Η Αφροδίτη της Μήλου γυμνή!!! Με κομμένα χέρια φυσικά, αντάξια πλερωμή για την τόση ομορφιά!!! |
Στο tvxs σήμερα, διάβασα δυο δηλώσεις, μία του Ολιβιέ Ζισουά
και μία της Ελένης Γιώτη. Ο πρώτος είναι ο σκηνοθέτης ενός ντοκιμαντέρ για τον
σκηνοθέτη Ματίας Λάνχοφ και η δεύτερη διευθύντρια παραγωγής αυτού του ντοκιμαντέρ.
Και οι δύο βρίσκονται κατηγορούμενοι, μαζί με άλλα μέλη της παραγωγής, για
προσβολή του μνημείου της Επιδαύρου (του αρχαίου θεάτρου) μέσα στο οποίο
κινηματογραφούσαν σκηνές που θεωρήθηκαν από κάποιους φύλακες ως άσεμνες και
καταγγέλθηκαν ως πορνογραφικές.
Όλοι τους λάτρεις της Ελλάδας όχι στα λόγια αλλά στην πράξη. Όλοι τους με την αγωνία να προβάλουν το ελληνικό ιδεώδες (την αγάπη για τη δημοκρατία, την ελευθερία, την φύση, τη γνώση), πιο Έλληνες από εμάς τους καταναλωτές των δημοσίων θεαμάτων που καμιά φορά τυχαίνει να έχουν και τον τίτλο μιας αρχαίας τραγωδίας.
Για το τι είναι ο Λάνχοφ και για το πόσο ζωντανεύει (ή προσπαθεί να
το κάνει) την Ελλάδα (την αρχαία … εννοείται) στον σύγχρονο κόσμο, μπορείτε να
διαβάσετε στις δηλώσεις των δυο προαναφερθέντων ΕΔΩ (από το tvxs).
Για το τι είναι ο Ζισουά και η Γιώτη μπορείτε να κρίνετε από
το ύφος και το περιεχόμενο των δηλώσεών τους. Δεν έχω τον αντίλογο, μου αρκεί
όμως ότι βρίσκονται και οι δύο κατηγορούμενοι στο δικαστήριο αφού προηγήθηκε
σύλληψή τους και προσαγωγή στο αστυνομικό τμήμα Ναυπλίου.
Αυτή είναι η Ελλάδα σήμερα!
Μπορεί να συνέβαιναν παρόμοια ξεφτιλίκια και σε άλλες εποχές,
σήμερα όμως αυτές οι συμπεριφορές έχουν την αποδοχή μεγάλου μέρους του συντηρητικού
κόσμου που “ξεψάρωσε” και βγήκε μπροστά (με την Χρυσή Αυγή στην πρωτοπορία του
φυσικά) και διεκδικεί το “πατρίς - θρησκεία - οικογένεια” χωρίς ντροπή πλέον
και χωρίς καμιά αίσθηση ενοχής.
Η κυριαρχία των ιδεών της γαλλικής επανάστασης
από το 1974 και μετά, έληξε κάπου στο 2011-2012 όταν ορθώθηκαν τα δεξιά αντίβαρα
του Καρατζαφέρη, του Μιχαλολιάκου του Σαμαρά και εν μέρει των Καμένου, Τζήμερου,
Βύρωνα Πολύδωρα κ.α.. Το ΠαΣοΚ, πιασμένο στο δόκανο των μνημονίων και όμηρος
των επιλογών του και του ποινικώς κολάσιμου παρελθόντος του δεν υπήρχε πια ως φραγμός
και ως πυλώνας ιδεολογικής αντίστασης.
Τώρα ο Αυγουστίνος Φλωρίνης, μετεμψυχωμένος σε Σεραφείμ Πειραιώς,
είναι πλέον μόδα και λανσάρει δημάρχους, ο Μπέος εκλέγεται τραγουδώντας “να
καούν, να καούν” και το όνειρο της νεολαίας είναι να βρει δουλειά.
Γιατί να μην κλείσουν μέσα τον ίδιο τον Ματίας Λάνχοφ, ή τους
φίλους του Ολιβιέ Ζισουά και Ελένη Γιώτη;
Τα γυμνά αγάλματα είναι κι αυτά αμαρτωλά αλλά τουλάχιστον
είναι αυτά νεκρά και ακίνητα και επαρκώς τιμωρημένα με λειψά χέρια, κεφάλια
πόδια και –αλλοίμονο- χωρίς γεννητικά όργανα.
Στο τμήμα λοιπόν με διαδικασίες αυτοφώρου! Και μηνύσεις για
να καθίσουν στο ειδώλιο του κατηγορουμένου. Στην Ελλάδα του 2014. Την χώρα που
οι κάτοικοί της θέλουν να λέγονται Έλληνες αλλά κάθε μέρα αποδεικνύουν ότι δεν
είναι!