Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Κράτος μισάνθρωπο

Δεν γνωρίζω γι αυτόν τον Πολυχρονόπουλο που μοίραζε φαγητό εδώ και χρόνια τώρα, όπως δεν γνώριζα πολλά και για τον πάτερ-Αντώνιο, είδα όμως την μανία του εκδικητικού κράτους του Μητσοτάκη να εκδηλώνεται με παρόμοιο ύπουλο τρόπο για να πνίξει ό,τι δεν ελέγχει.

Διαβάζω αυτό που έγραψε ο άνθρωπος:
"Τόσες ημέρες κατηγορούμαι και διαπομπεύομαι χωρίς να έχει απαγγελθεί σε βάρος μου οποιαδήποτε κατηγορία, χωρίς να με έχει καλέσει οιαδήποτε Αρχή να δώσω, έστω, εξηγήσεις, χωρίς να έχω κληθεί να πω την άποψή μου.
Ουδέν επιλήψιμο, ουδέν μεμπτό υπάρχει σε βάρος μου, πολλώ δε μάλλον σε βάρος του «άλλου ανθρώπου». Δεν έχω εταιρίες, δεν έχω κρυφά σχήματα, δεν έχω στο όνομά μου ούτε ακίνητο, ούτε αυτοκίνητο, ούτε περιουσία, ούτε καταθέσεις, ούτε θυρίδες, ούτε πράγματα αξίας, ούτε «παπάκι» καν, ακόμα και σήμερα κοιμάμαι στην κουζίνα του «Άλλου Ανθρώπου», εκεί θα με βρείτε και σήμερα και αύριο. Και είμαι περήφανος γι’ αυτό."
Αυτά λέει κι απορώ. Χωρίς να έχει απαγγελθεί κατηγορία ακόμα, πώς τον διαπομπεύουν τα κανάλια; Πώς δήθεν "πέφτουν από τα σύννεφα" χωρίς τίποτε να έχει αποδειχθεί, έστω και με ενδείξεις; Κι αυτά που λέει ότι δεν έχει καμιά περιουσία δική του είναι ψέματα; Θα δούμε και θα μάθουμε προσεχώς την αλήθεια που θα επιτρέψουν τα κανάλια κι οι ανακριτικές διαδικασίες, σημασία όμως έχει ότι το άπληστο κράτος Μητσοτάκη, κυνικό και σκληρό μέχρις αηδίας για όποιον θεωρεί εχθρό του,, δείχνει ξανά το πρόσωπό του