Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

Οι Ολυμπιακοί της Ελλάδας.

Ο Μίλτος Τεντόγλου από τα Γρεβενά, χρυσός ολυμπιονίκης στο Τόκιο

Σήμερα τα χαράματα, πήρε το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο ο Τεντόγλου. Να ξεκινήσουμε με ένα tweet του Άρη Π. το πρωί, μόλις έμαθε για τη νίκη του αθλητή μας στο μήκος.

Παίρνει τον λόγο ο Τέντογλου "είμαι τυχερός, οι άλλοι αθλητές ήταν καλύτεροι" Παίρνει τον λόγο ο προπονητής του, ο Πομάσκι "είμαι πολύ χαρούμενος αλλά να δώσω συγχαρητήρια στον πρώτο του προπονητή γιατί μου τον έφερε πολύ δουλεμένο" Πολιτισμικό σόκ αυτό το δίδυμο

Άλλο tweet:

Προπονητής #Τεντόγλου: «Δεν μας έχουν δώσει 1 καραμέλα για να γίνει καλύτερος ο Μιλτος»

Άλλο tweet

Πρώτη φορά βλέπουμε τόσους αθλητές όπως οι #Αντετοκούνμπο, #Τεντόγλου, #Πετρούνιας, #Κορακάκη, #Ντούσκος, #Ιακωβίδης, να τη λένε κατάμουτρα στην Κυβέρνηση, για τη μη στήριξη της Πολιτείας. Επιτέλους!

Η κυβέρνηση στηρίζει με κάθε τρόπο (και η ΕΡΤ ακολουθεί κατά πόδας) το τένις, με αποτέλεσμα οι Τσιτσιπάς και Σάκαρη, αν και Έλληνες αθλητές που παίζουν για την Ελλάδα να πνίγονται σε παγερή αδιαφορία ή και αποδοκιμασία, πλην των πληρωμένων ΜΜΕ, βέβαια, όπως και των γνωστών πρώην αριστερών ακολούθων και θαυμαστών του Μητσοτάκη.

Η δυσαρέσκεια που δεν βγαίνει στις δημοσκοπήσεις, εξαπλώνεται ταχύτατα με τις αντιδράσεις του κόσμου σε θέματα όπως ο αθλητισμός, η πανδημία κτλ. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης την καταγράφουν κι ας είναι Αύγουστος.

Ας χαρούμε με τις επιτυχίες των αθλητών μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες κι ας φροντίσουμε να κάνουμε την παρουσία της Ελλάδας πιο ισχυρή. Έτσι που η σημαία μας να κυματίζει μαζί με την χώρα που φιλοξενεί τους αγώνες και την σημαία της ΔΟΕ κι όχι να είναι απούσα όπως φέτος στο Τόκιο.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι το πιο διακριτό σήμα κατατεθέν της Ελλάδας σήμερα στον παγκόσμιο χάρτη. Ας το φροντίσουμε με κάθε τρόπο.

Και για να μην κρατάμε μεγάλο καλάθι, κλείνω με την ομιλία του Πομάσκι, προπονητή του Τεντόγλου, που είχε γίνει τον Απρίλιο στην Καλαμάτα, στο Δημοτικό Στάδιο, σε εκδήλωση του ΚΚΕ.

«Φέτος δεν έχει έρθει ένας να μου δώσει μια καραμέλα να γίνει καλύτερος ο Μίλτος. Και σας το λέω πολύ ειλικρινά. Είμαστε 5 άτομα και μένουμε σε 5 σημεία σε σπίτια στην Καλαμάτα. Να’ ναι καλά τα 3 μαγειρεία σας στην Αγορά, όπου πηγαίνουμε και παίρνουμε και περνάμε. Περιμένω τα λεφτά να μου στείλουν για να πληρώσουμε μεθαύριο. Η προετοιμασία τελειώνει». Ενώ έχει κερδίσει 5-6 πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα, δικαιούται πριμ μόνο για ένα, εκείνο του 2018, στους άνδρες. Ακόμη δεν το έχει πάρει. Άμα το είχε πάρει το ‘19, θα γινόταν λίγο καλύτερος, θα μπορούσε να επενδύσει στη δουλειά του. Αυτό το παιδί συνεχίζει να είναι τίποτα. Εγώ έχω κάνει φέτος με τον Μίλτο 26 PCR από 60 ευρώ για να ταξιδέψουμε για να προετοιμαστούμε για το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Αυτή είναι η ολυμπιακή προετοιμασία.»

Όταν ρώτησαν τον Πομάσκι για τους Αυγενάκη και Μητσοτάκη απάντησε: «Έχω να τους ρωτήσω τούτο: Η Βουλή στάζει; Γιατί στο δικό μου γραφείο στάζει».


.