Κυριακή 28 Απριλίου 2024

Η ΡΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

 Η ΡΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Η δήλωση της ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ μετά την πανηγυρική αθώωσή της κι αφού είχε αρνηθεί την βουλευτική ασυλία για να δικαστεί, θα μπορούσε να τιτλοφορείται "Εγώ δεν είμαι Καραμανλής"!
"Σήμερα το δικαστήριο με έκρινε ομόφωνα αθώα για την τραγωδία στο Μάτι. Να σημειωθεί ότι προηγήθηκε αθωωτική πρόταση του κ. Εισαγγελέα αλλά και αθωωτική απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου για τους αιρετούς, που αποτελείται από Ανώτατο και Ανώτερους Δικαστές, δηλαδή όλοι οι Δικαστές που με έκριναν σε πειθαρχικό και ποινικό επίπεδο ομόφωνα με αθώωσαν.
Σε μία ασύλληπτη τραγωδία, ακόμα κι αν αποδεδειγμένα πλέον δεν είχα καμία ανάμειξη, ακόμα κι αν αδίκως διώχθηκα, ο εσωτερικός πυρήνας αξιών μου δεν επιτρέπει να χαρώ για την τελική μου δικαίωση. Γιατί η αδικία που υπέστησαν τα θύματα και οι συγγενείς τους υπερτερεί της αδικίας που υπέστην εγώ. Ως πολιτικό πρόσωπο, ένας λόγος παραπάνω η ηθική αυτή να υπερνικά το αίσθημα ακόμα και της όποιας στιγμιαίας προσωπικής ικανοποίησης.
Γνωρίζω ότι ποτέ και τίποτα, καμιά διαδικασία δεν μπορεί να γυρίσει το χρόνο πίσω, να επουλώσει τα τραύματα, να απαλείψει το γεγονός που σημάδεψε βαθύτατα και τη δική μου ζωή. Και γι’ αυτό πρέπει όλοι μας να εκφράσουμε τη συντριβή μας."