Τρίτη 5 Απριλίου 2022

Η ΔΕΗ οδηγεί κόσμο στην αυτοκτονία

Αυτό που συμβαίνει με την ΔΕΗ με ξεπερνάει. Καταλαβαίνω την ακρίβεια, την πανδημία, τα διεθνή, ουκρανικό, φυσικό αέριο κι ενέργεια κτλ. όμως αυτό που συμβαίνει με τους λογαριασμούς του ρεύματος είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ είναι απίστευτο.

Εμένα, προσωπικά, δεν μου ήρθε (ακόμη) φουσκωμένος λογαριασμός. Όμως σκάνε συνεχώς τρομακτικές περιπτώσεις δίπλα μου. 

Ο γιος ενός φίλου μου με εισόδημα 800 ευρώ τον μήνα, με νεογέννητο παιδί, είδε λογαριασμό 1.400 ευρώ που ήθελε και άμεση εξόφληση. Τρέχει για διακανονισμό χωρίς να ξέρει αν θα μπορέσει να πληρώσει και τί θα γίνει αύριο με τον καινούργιο λογαριασμό.

Ένας φίλος μου που ζει με το 200ρι του ελάχιστου εισοδήματος και φιλοξενείται σε σπίτι άλλου φίλου, είδε λογαριασμό 849 ευρώ που βέβαια είναι αδύνατο να ξεπληρώσει. Τι θα κάνει; Τι θα γίνει τον άλλο μήνα;

Καταλαβαίνω ότι οι κυβερνήσεις μπορούν να βρουν πολλά μπροστά τους, τέτοια πράγμα όμως δεν νομίζω πως παίρνει αναβολή. Κάτι πρέπει να γίνει για να σταματήσουν οι εταιρείες να στείλουν τέτοιους λογαριασμούς ιδιαίτερα μάλιστα όταν πραγματοποιούν υπερκέρδη.

Χρειάζεται ΑΜΕΣΗ κυβερνητική παρέμβαση που να παγώνει έστω το πρόβλημα μέχρι να βρεθεί λύση, αλλιώς θα μάθουμε για "αυτοκτονίες λόγω ρεύματος". Δεν μπορεί ο Μητσοτάκης να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει. Το θέμα είναι τρομερά επείγον και σοβαρό.