Το αεροσκάφος Gulfstream V αγοράστηκε το 2003 για τις ανάγκες της ελληνικής Προεδρίας στην ΕΕ και για υπερατλαντικά ταξίδια, που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τα άλλα κυβερνητικά αεροσκάφη. |
1.- Η Ελλάδα μέχρι τώρα έχει τρία αεροσκάφη VIP τα οποία, ως γνωστόν, είναι ακατάρριπτα γιατί σε ενδεχόμενη εμπλοκή-μάχη το σκάνε πρώτα προς τα αεροδρόμια. Μετά την νέα αγορά θα έχουμε τέσσερα αντί για τρία ακατάρριπτα.
2.- Θα μας στοιχίσει μόνο 22 εκ. ευρώ αντί 36 που θα έκανε καινούριο μια και θα μετασκευαστεί ένα Falcon 7X για να γίνει VIP. Κέρδος 14 εκ. ευρώ.
3.- Αν έρθουν στην χώρα ταυτόχρονα τέσσερις επίσημοι ξένοι σπουδαίοι προσκεκλημένοι, θα μπορούν να εξυπηρετηθούν, ενώ τώρα μπορούμε μόνο τρεις να εξυπηρετήσουμε.
4.- Το ποσό των 22 εκ. ευρώ δεν θα φανεί πουθενά γιατί θα το βάλουμε στα αντισταθμιστικά οφέλη από τα Rafale που έχουμε να αγοράσουμε.
5.- Το πρωθυπουργικό ζεύγος Κυριάκου-Μαρέβας πρέπει να κινείται με ένα αεροσκάφος αναλόγου επιπέδου. Τα παλιά, ένα Gulfstream, και δύο ERj δεν κάνουν.
Το μόνο πρόβλημα που επισημαίνει το militaire.gr είναι ότι και στο παρελθόν είχαμε μια ανάλογη ιστορία που μας βγήκε ξινή. Συγκεκριμένα αντιγράφω:
«Ο συνδυασμός γαλλικών μαχητικών και VIP αεροσκαφών μας έχει απασχολήσει και στο παρελθόν, πάλι με κυβέρνηση Μητσοτάκη. Του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Τότε που η ΝΔ χαρακτήριζε “τυφλά” τα Mirage 2000 και τελικά μετά από συμφωνία με τους Γάλλους πήραμε ένα Falcon, το οποίο ήταν εκείνο στο οποίο έχασαν τη ζωή τους ο Γιάννος Κρανιδιώτης, ο 23χρονος γιος του Νικόλας, κι άλλοι πέντε άνθρωποι»