Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Η παρουσίαση του "ΦΟΝΙΑ των ΑΘΗΝΩΝ" στην Κέρκυρα, θα γίνει το Σάββατο 30/7 στις 8μμ.


Το Σαββάτο 30 Ιουλίου 2016 θα γίνει, τελικά, η παρουσίαση του βιβλίου -μυθιστορήματος εποχής- του εκδοτικού οίκου Ν&Σ Μπατσιούλα, με τίτλο:

 "Ο ΦΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ" 


Εκτός από εμένα που είμαι ο συγγραφέας, για την παρουσίαση θα φροντίσουν οι:
Γιώργος Κατσαΐτης, εκδότης της ημερήσιας και παραδοσιακής εφημερίδας της Κέρκυρας "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ"
Μαρία Σουπιώνη, εκπαιδευτικός, επί πολλά χρόνια στα σχολεία της Κέρκυρας
Γρηγόρης Καρύδης, εκαιδευτικός επίσης, διευθυντής σε σχολεία της Κέρκυρας.
Το βιβλίο εξέδωσε ο εκδοτικός οίκος Ν. και Σ. Μπατσιούλας

Όπως αναγράφει η πρόσκληση:
"Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα εποχής, αστυνομικό, ερωτικό, περιπετειώδες.
Θα γίνει συζήτηση για την ενδιαφέρουσα εποχή του 1860 στην οποία αναφέρεται το βιβλίο".

Ο χώρος όπου θα γίνει η παρουσίαση, το Σάββατο βράδυ στις 8 μμ είναι το ΑΚΤΑΙΟΝ. Για τους Κερκυραίους δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο, για τους λοιπούς φίλους σας δίνω την φωτογραφία του χώρου όπου θα γίνει η παρουσίαση (φωτογραφία του βραδινού της Πέμπτης)



Φανταστικό μέρος; Ε, καλά τώρα ... εννοείται ... για το ΑΚΤΑΙΟΝ μιλάμε!

Ο Βασίλης Σώζος που μας φιλοξενεί (κανει συχνά τέτοιες εκδηλώσεις στο μαγαζί) είναι φίλος μου από το 1986, όχι γνωστός, φίλος! Φίλοι μου είναι και αυτοί που θα παρουσιάσουν το βιβλίο, η Μαρία, ο Γρηγόρης, ο Γιώργος Κατσαΐτης. Εκείνο το βράδυ θα είμαι μεταξύ φίλων οπότε θα περάσω καλά. Ευελπιστώντας βεβαίως και σε αγοραστές του βιβλίου, ακόμα καλύτερα θα περάσω αν πουν για το βιβλίο καλά και ειλικρινή λόγια οι πολλοί φίλοι που το έχουν ήδη διαβάσει από χειρογράφου.