Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

Μετά τις εκλογές.

Μετά από τρεις μήνες  απουσίας (ουσιαστικά μιλάμε για 8-9 μήνες ουσιαστικής απουσίας), επανέρχομαι στις αναρτήσεις μου στο μπλογκ. . Ο λόγος της απουσίας (είχε γνωστοποιηθεί έγκαιρα) ήταν η συμμετοχή μου στις δημοτικές εκλογές ως υποψηφίου δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Δεν πήγα καλά, βγήκα 5ος στη σειρά μεταξύ 9 υποψηφίων με ποσοστό 6%. Ο πρώτος πήρε 46%, ο δεύτερος 18% κι οι υπόλοιποι 9%, 8%, 6%, 5%, 4%, 4% και 1%. Θρίαμβος του νυν δημάρχου (Σύριζα) και καταστροφή για όλους τους υπόλοιπους. Στην Δραπετσώνα βγήκα 2ος με 14% αλλά στο Κερατσίνι πήρα μόνο 4%. Ο συνδυασμός μου εκλέγει δύο δημοτικούς συμβούλους στο νέο δημοτικό συμβούλιο Κερατσινίου-Δραπετσώνας.

Στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας είχα την ευκαιρία -παράλληλα με τα γνωστά αυτοδιοικητικά ζητήματα και τα θέματα της καθημερινότητας- να θέσω δυνατά το θέμα της ανάπλασης της βιομηχανικής ζώνης. Πιστεύω πως είναι -με απόλυτο τρόπο- το θέμα της περιοχής κι εξ αιτίας του κατέβηκα στις εκλογές. Επίσης βρήκα την ευκαιρία να μιλήσω είτε εγγράφως (προεκλογικό πρόγραμμα) είτε ζωντανά (και μέσω της τηλεόρασης στις δυο εμφανίσεις μου) για θέματα αληθινής δημοκρατίας συμπεριλαμβανομένης της κλήρωσης. Ωστόσο αυτά είναι πλέον παρελθόν.

Επανέρχομαι στο μπλογκ με την γνωστή μου θεματολογία. Στο μέλλον θα κεντράρω περισσότερο σε θέματα τρόπου ζωής και θέματα λογοτεχνίας και θα ασχολούμαι πολύ λιγότερο με την πολιτική. Σίγουρα θα ασχολούμαι και με την ανάπλαση της βιομηχανικής ζώνης και το μέλλον της περιοχής μου. 
Σαν εμπειρία μου καταγράφω το γεγονός ότι για μια ακόμη φορά με απογοήτευσαν δυο πράγματα. Και ο τρόπος που η πολιτική ασκείται από τους έχοντες εξουσία (σκέτο μάρκετινγκ) και η ανευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζεται από τους πολίτες. Η γνωριμία μου με πολλούς νέους ανθρώπους ήταν ό,τι θετικό αποκόμισα από αυτή την περιπέτεια. Κι αυτό θα κρατήσω.